راهنمای خرید جلیقه خبرنگاری یقه دار

جلیقه خبرنگاری یقه دار فقط برای خبرنگارها نیست و از آنجا که این جلیقه دارای یقه است،  در روزهای تابستان و سوزناک به فرد کمک می‌کند تا دچار آفتاب سوختگی نشود و در روزهای سرد زمستان، از سرمای شدید جلوگیری می کند. این جلیقه خبرنگاری جوری ساخته شده است که شما یک لباس آستین دار هم بتوانید زیر آن بپوشید تا از سرما در امان باشید.

جلیقه خبرنگاری یقه دار چیست؟

جلیقه خبرنگاری یقه دار همانطور که از نامش پیدا است، یک پوشش بدون آستین است که اغلب خبرنگاران و عکاسان از آن استفاده می‌کنند. این پوشش به خبرنگاران کمک می کند تا دچار آفتاب سوختگی نشوند، تاریخچه‌ی جلیقه بر میگرده به سال‌های ۱۷۸۰ به جلیقه ژیله نیز گفته می‌شود اما تفاوت هایی باهم دارند که در ادامه بررسی می کنیم.

انتخاب صحیح جلیقه خبرنگاری یقه دار

انتخاب جلیقه‌ یقه دار خبرنگاری به نوع آب و هوا و جنس پارچه بستگی دارد. ژیله‌ها و جلیقه ها تفاوت‌هایی نیز باهم دارند مثل: ژیله به صورت جلو بسته تولید می‌شود ولی جلیقه‌ها به صورت جلوباز تولید می شوند. جلیقه‌ها در تعداد جیب‌ها، جنس پارچه‌، رنگ و سایز متفاوت اند و نوع و شکل آن بستگی به کار شما دارد.

جلیقه خبرنگاری یونکس

مهم‌ترین ویژگی‌های جلیقه خبرنگاری

هر جلیقه خبرنگاری باید دارای ویژگی های خاصی باشد. مهم‌ترین ویژگی یک جلیقه خوب و با کیفیت، مرغوبیت جنس و نوع پارچه، کیفیت، نوع و ماندگاری چاپ است. همان طور که گفتیم بر روی جلیقه نام شرکت و بردینگ برای تبلیغات و آشنایی عموم درج شده است.

به طور کلی در کارهای تبلیغاتی هزینه‌ای که در شروع کار صرف می‌کنید؛ ممکن است زیاد باشد، اما اگر تبلیغات هدفمند باشد حتما سرمایه‌ی شما خیلی زود برمی‌گردد. به همین دلیل همیشه سعی کنید محصولاتی که برای تبلیغات استفاده می‌کنید با کیفیت و مرغوب باشد. از پارچه ای استفاده کنید که کیفیت بالایی داشته باشد.

به این موضوع هم باید توجه داشته باشیم که با توجه به حساسیت شغل خبرنگاری ممکن است در مکان‌های مختلف از جلیقه استفاده کنند به همین دلیل ضروری است که از جلیقه‌هایی استفاده شود که فرد در آنها احساس راحتی و آرامش کند؛ چون اگر غیر از این باشد در عملکرد فردی خبرنگار اثر منفی دارد.

انواع جلیقه‌ خبرنگاری یقه دار

جلیقه ها هم مانند لباس های مختلف از نظر برند، جنس، رنگ و سایز متفاوت هستند و در هر شغلی کاربرد جالبی دارند، در حال حاضر استفاده از جلیقه های خوش پوش مد شده است و شما به راحتی می توانید خوش پوش شوید.

جلیقه‌ی شبرنگ

جلیقه‌های شبرنگ برای افرادی که در شب کار می کنند یا نیاز به توجه بیشتر مرد دارند دوخته شده است، این لباس باعث انعکاس نور شده است ،این نوع جلیقه مناسب برای کارکنان:

  • کارکنان شهرداری
  • نیروهای انتظامی
  • کارگران معدن
  • امداد

جلیقه‌ی کتان

جلیقه‌ی کتان از پارچه‌ی کتان دوخته شده است، این نوع پارچه یکی از محبوب ترین پارچه‌ها است که با الیاف گیاه کتان تولید می‌شود. پارچه‌ی کتان بسیار با دوام و همه کاره است و این نوع پارچه کاملا زیست تخریب پذیر و قابل بازیافت است، مهم ترین مزیت جلیقه‌ خبرنگاری یقه دار از جنس کتان این است که هوا به راحتی از پارچه عبور می کند و به نمی گذارند اشعه فرابنفش به پوست شما آسیب بزند.

بعضی از جلیقه ها برای پوشیدن بر روی پیراهن هم استفاده می شوند

جلیقه تبلیغاتی و خبرنگاری

بر روی جلیقه‌ی تبلیغاتی، شما می توانید لوگو شرکت یا اسم جایی که در آن کار می‌کنید را چاپ کنید این جلیقه معممولا از پارچه‌ی ویسکوزفلامنت بوده است و رنگ آن از بین نمی رود.

انواع جلیقه خبرنگاری یقه دار بر اساس جنس آن

جلیقه ها بر اساس نوع جنس به دو صورت: پارچه ای و پلی استر تولید می شوند. جلیقه هایی که برای سرما و فصل پاییز مناسب هستند از نوع پلی استر هستند و شما می توانید زیر این جلیقه‌ها یک هودی متناسب با رنگ جلیقه بپوشید. جلیقه‌های پلی استر نوعی از جلیقه هستند که از یک لایه الیاف طبیعی و مصنوعی ساخته شده است.

جلیقه‌های پلی استر هم به صورت کلاه دار و هم به صورت بدون کلاه تولید می شود.

برندهای تولید کننده جلیقه خبرنگاری یقه دار

شما برای خرید جلیقه خبرنگاری یقه دار هم می توانید به سراغ برندهای خارجی و هم به سراغ بندهای ایرانی بروید، از برندهای خارجی فعال می توان به نایکی، آرمانی، گوچی، تام فورد و زارا نام برد. از برندهای داخلی نیز می توان به جامه پوش آرا، تکنیک پلاس و سیاوود اشاره کرد.

راهنمای خرید اینترنتی جلیقه خبرنگاری یقه دار

  • انتخاب جنس پارچه نکته‌ی حائز اهمیت است.
  • انتخاب رنگ مناسب
  • توجه به سایت خرید و بررسی کردن نماد اعتماد
  • توجه به برند جلیقه

برای خرید اینترنتی اولین چیزی که لازم است پیدا کردن یک سایت مورد اعتماد برای خرید اگر شما به این نکته توجه نکنید، امکان دارد کیفیت جلیقه با چیزی که داخل سایت نوشته شده همخوانی نداشته باشد و به مشکل بخورید.

راهنمای خرید جلیقه خبرنگاری

قیمت جلیقه خبرنگاری یقه دار

قیمت جلیقه خبرنگاری یقه دار به عوامل زیر بستگی دارد:

  • نوع پارچه
  • مدل جلیقه
  • نوع دوخت
  •  خرج کار

انواع پارچه جلیقه

  • کتان
  • ترگال
  • سی هفتاد
  • کجراه
  • هفتاد سی

معمولا جلیقه های ایمنی باید از جنس کتان باشند تا در مقابل شعله مقاوم باشند اما برای جلیقه های تبلیغاتی از پارچه‌های به نسبت ارزان می توان استفاده کرد، مدل جلیقه در قیمت آن تاثیر بسزایی دارد و کارها به دو نوع :

  1. دوخت مهندسی
  2. دوخت پیمانکاری

دوخته می شوند، تنهای تفاوتی که با هم دارند این است که دوخت مهندسی از دوخت پیمانکاری شیک تر و تمیز تر است.

جمع بندی

برای خرید جلیقه خبرنگاری یقه دار چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضوری باید دقت به نوع پارچه و نوع دوخت آن داشته باشید، معمولا این جلیقه ها در صنعت مود کاربرد فراوانی دارند و شما با استفاده از آن ها می توانید خوش پوشی خود را تضمین کنید، در هنگام خرید اینترنتی حتما به نظرات افراد مختلف نگاه کنید تا جلیقه ی مورد نظر خود را پیدا کنید. یونکس فروشگاه تجهیزات ایمنی و بهترین جلیقه خبرنگاری را با مناسب ترین قیمت به شما عرضه خواهد کرد.

 

پیشنهاد می کنیم مقاله فروش عمده لباس کار یکسره را مطالعه کنید.

۴/۵ - (۱ امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.