همکاری برند یونکس توسط اقای حسن لسانی با کادر درمانی قم در زمان فراگیری کرونا

حسن آقاجانی، رئیس مجمع خیرین سلامت استان قم ضمن تبریک سال نو و قدردانی از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت استان به عنوان یکی از کمیته های پنج گانه ستاد بحران استان با جدیت تمامی تجهیزات کادر درمان را تا زمان از بین رفتن کامل کرونا تامین خواهد کرد.

آقاجانی ادامه داد: ۵ هزار دست لباس فضایی نیز در اختیار فرشتگان و دلاوران کادر درمان قرار داده شد.

رئیس مجمع خیرین سلامت استان قم با اشاره در اختیار قرار دادن ۴۲ دستگاه دیالیز به بیمارستان های استان اذعان کرد: تعداد قابل توجهی از دستگاه ولتیناتور تهیه و تحویل بیمارستانهای خدمت رسان به بیماران کرونا قرار گرفت.  این دستگاه که هر کدام بیش از یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال قیمت دارد و مورد احتیاج بیماران در بخش CCU است که برای بیماران حاد تنفسی مانند یک ریه مصنوعی عمل میکند.

وی تاکید کرد: برای تقویت بیماران حاد تنفسی که توان جویدن و بلعیدن هیچ غذایی را ندارند نیز پودر تقویتی اینترامین تهیه و توزیع شد که کمک شایانی به بنیه جسمی و تقویت بیماران می کند.

آقاجانی با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت استان قم در راستای رفع هرگونه مشکل، یک خیّر معین را در بیمارستان های استان تعیین کرده است، گفت: بدون هیچ وقفه ای و روزانه سبد تغذیه متشکل از آب میوه، آب معدنی، شیر تازه، شیرکاکائو و آب هویج تازه به بیمارستان ها ارسال می شود و برای کادر درمانی نیز پَکیج ویژه تقویتی علاوه بر این سبد تغذیه توزیع میشود.

خِیر و کارآفرین استان قم ضمن تشکر از کمک های بزرگ ارتش و سپاه اظهار کرد: همواره ملت ایران قدردان زحمات نیروهای مسلح و جان برکفان غیور جمهوری اسلامی بوده است و مجمع نیز بر اساس وظیفه خود در روز پایانی سال ۹۸ با حضور در ستاد مرکزی از فرماندهان این دو بازوی توانمند کشور با ارائه لوح سپاسی، تشکر و قدردانی کرد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات ضروری، مهم و البته ناچیزی که در پیشگاه مردم شریف استان قم انجام شد تهییه ۱۰۰ دستگاه Bi-Pap و Ci-Pap بود که با همت اتاق بازرگانی استان به چرخه سلامت استان اضافه شد که برای تنظیم اکسیژنِ تنفس بیماران کرونایی نقش حیاتی دارد.

آقاجانی اضافه کرد: همچنین با همت اتاق بازرگانی ۲۲۰ عدد مایع ضدعفونی ۲۰ لیتری نیز تهیه و در اختیار عزیزان دانشگاه علوم پزشکی قم قرار گرفت و یک تانکر آب ژاول نیز برای ضدعفونی سطح شهر به سپاه علی ابی طالب (ع) ارسال شد.

وی با اشاره به تهیه و در اختیار گذاشتن  ۱۱۰ دستگاه اُکسی متر که کار سنجش میزان اکسیژن خون بیماران را انجام می دهد، گفت: محمع خیرین سلامت استان از بیمارانی که در منزل دوره درمان خود را می گذارند نیز غافل نشده و برای این عزیزان نیز بیش از ۸۵ کپسول اکسیژن را به صورت امانی در اختیار این بیماران می گذارد.

پیشنهاد می کنیم مقاله نکات مهم برای انتخاب دستکش ایمنی را مطالعه کنید.

رئیس مجمع خیرین سلامت استان قم با تاکید بر شعار در خانه بمانید، افزود: خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا که پزشکان، پرستاران و کادر درمانی هستند در این مدت انصافاً جانانه از جان و سلامت بیماران دفاع کرده اند و یقیناً مجمع خیرین سلامت قم نیز جانانه از این ایثارگران سلامت هرگونه حمایت و پشتیانی را خواهد کرد تا در این مبارزه کمترین دغدغه را داشته باشند.

Rate this post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.