ویژگی‌های کفش کار تابستانی خوب چیست؟

- Advertisement -

کفش کار تابستانی یکی از مهم ترین تجهیزات ایمنی هر شخص به حساب می آید. کفش کار مناسب و استاندارد باید متناسب با خطرات موجود در شغل شما ساخته شود و باعث ایمنی پا شما شود. کفش کار تابستانی باید راحت باشد و به دلیل گرمای هوا در تابستان، طراحی و ساخت آن باید به گونه ای باشد که شخص احساس راحتی و خنکی کند. این طراحی باعث می شود که پا درون کفش عرق نکند و خسته نشود.

در این مقاله می خواهیم شما را با کفش کار تابستانی و ایمن بیشتر آشنا کنیم و ویژگی های آن را بیان کنیم. اگر قصد تهیه کفش کار تابستانی برای خود و یا افراد مجموعه را دارید، این مقاله را تا انتها دنبال نموده تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. همچنین برای خرید کفش کار با کیفیت  می توانید به  سایت فروشگاهی یونکس مراجعه کنید.

کفش کار تابستانی چیست؟

کفش کار تابستانی به دلیل طراحی خاص، منحصر به فرد و با توجه به گرمای هوای تابستان، از پا شما در مقابل گرمی این فصل و عرق کردن آن ها جلوگیری می کند . کفش های کار تابستانی برای دو گروه مردان و زنان تولید شده و استفاده از آن در فصل تابستان مشکلی برای پاهای شما ایجاد نمی کند و شما احساس راحتی بیشتری می کنید.

کفش کار تابستانی مانند بقیه گروه کفش ها تنوع زیادی دارند و در رنگ های متفاوت تولید و توزیع می شوند؛ در نتیجه برای مشاغل مختلف طراحی می شوند. البته این مورد را فراموش نکنید که طراحی و همچنین رنگ کفش باید با توجه به نوع شغل انتخاب شده و بر اساس آن، تولید انجام شود.

ویژگی کفش کار تابستانی

ویژگی کفش های کار تابستانی

  • دارای طراحی دقیق و ایمن برای محافظت از انگشتان پا در برابر افتادن اشیاء سنگین و یا تیز بر روی پا.
  • بهتر است از رویه ای با چرم طبیعی شود؛ این کار موجب می شود که کفش دوام و مقاومت بیشتری داشته باشد و به راحتی فرسوده و پاره نشود و همچنین از ایجاد بوی بد پا جلوگیری می نمایند.
  • کفش تابستانه باید جهت جلوگیری از تعریق پا و بوگیری پا دارای منافذی در کنار یا روی پا باشد.
  • کف کفش کار تابستانی از جنس TPU ،PU و لاستیک می باشد که موجب ضد لغزش شدن، ضد روغن و ضد آب بودن شده و از کف پا در مقابل اشیاء تیز و برنده محافظت می کند .
  • به کمک آستر به کار رفته در کفش های تابستانی، کفش کاملا بهداشتی شده و عرق پا را جذب می کند.

بازار کفش کار تابستانی

کفش کار در انواع گوناگون متناسب با انواع مشاغل به صورت مختلف ارائه می شود. تنوع رنگ بندی با انواع مدل ها در بازار موجود می باشد. همچنین شما می توانید با خرید برند های کفش کار ایرانی سعی در حمایت از تولید ملی کرده باشید. کفش های کار در بازار به صورت کفش های ساق بلند یا ساق کوتاه، کفش ایمنی نسوز یا پوتین حفاری نیز تولید می شود.

کفش کار متناسب با شغل شما

به جرات گفت یکی از پرمخاطره ترین مشاغل، مشاغلی است که محیط کار آنها بطور کارگاه های ساختمان سازی می باشد. افراد زیادی مثل کارگران ساده، برقکاران، جوشکاران،کارگران لوله کشی و حتی مهندسین ناظر و کارفرمایان مشغول کار هستند و همگی در معرض خطر افتادن، سقوط اجسام روی پا و غیره هستند. از این رو باید از کفش کار مناسب با پنجه ای فولادی استفاده کرد.

کفش کار مناسب تابستانی

پس ضروری است برای انجام هر کاری از کفش مخصوص استفاده کرد تا سلامتی و ایمنی شما تامین شود. در ادامه ما مشاغلی را نام بردیم که استفاده از کفش مخصوص برای آن کار ضروری است.

  • کفش کار مناسب آتش نشانی
  • کفش کار نجاری
  • کفش کار نجاری
  • کفش کار آزمایشگاه
  • کفش کار برقکاران
  • کفش کار برای پلیس
  • کفش کار کشاورزان

نکته: باید توجه داشته باشید که هر یک از این کفش های مخصوص، کاربردها و مزایای خاص خود را دارد. با توجه به ویژگی هایی که دارد، می تواند قیمت متفاوتی نیز نسبت به سایر کفش‌ها داشته باشد. برای نمونه کفش کار تابستانی مخصوص آتش نشانان، کیفیت و جنس کاملا متفاوتی با کفش کشاورزی داشته و به همین دلیل قیمت‌های متنوعی نیز خواهند داشت.

مقاومت و ایمنی کفش ایمنی تابستانی چگونه است؟

انتخاب بهترین کفش کار تابستانی می تواند تبدیل به یکی از سخت ترین تصمیم گیری ها در زندگی هر فردی شود. از این رو افراد باید از ویژگی های مهم کفش کار تابستانی اطلاع داشته باشند. این ویژگی ها شامل مقاومت مناسب، ایمنی و جنس کفش کار تابستانی است.

کفش کار تابستانی استاندارد باید توانایی مقاومت در برابر انواع ضربه و بریدگی را داشته باشد، همچنین این کفش ها باید در برابر سقوط اشیاء نیز از مقاومت مناسبی بهره ببرند. نکته دیگر درباره این کفش ها آن است که برای تولید این کفش های ایمنی تابستانی باید از موادی با جنس مناسب استفاده شود. با استفاده از مواد مناسب افراد دچار کمر درد یا مصدومیت های جزئی نخواهند شد.

جمع بندی

انتخاب و خرید کفش کار تابستانی یکی از مهمترین کارهایی است که برای کارکنان و همچنین کارگران یک مجموعه بسیار لازم است. کارایی افراد در فصل تابستان به این مورد بستگی داشته و می‌تواند از خستگی آنها جلوگیری کند. ما نیز در این مقاله به معرفی کفش کار تابستانی، خصوصیات و از همه مهمتر بازار خرید و فروش آن پرداختیم.

یونکس ارائه دهنده و فروشنده انواع کفش کار اعم از کفش کار ساق بلند، ساق کوتاه، عایق برق، پرسنلی و نظامی در ایران می باشد. در صورت تمایل می توانید به سایت ما مراجعه کرده و محصولات ما را مشاهده و با نازل ترین قیمت خریداری کنید. ما با ضمانت کیفیت و سلامت، کالا را به محل انتخابی شما در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال می کنیم.

 

پیشنهاد می کنیم مقاله دستکش ایمنی قصابی را مطالعه کنید.

Rate this post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.